Semaian Musim Ke-2 Cili Kulai

Alhamdulillah syukur pada Allah yang maha Esa atas limpah rahmatnya dapat menulis di blog pisian ini
   
Semaian cili kulai musim ke-2 telah selamat di jalankan , Alhamdulillah.... Bukan baru nak semai tetapi semaian yang terdahulu telah pun di serang oleh siput dan
belalang ....habis tujuh tray semaian cili kulai, hanya tinggal tangkai sahaja

       Ini tidaklah mematahkan semangat saya untuk terus bergiat aktif dalam bidang penanaman cili kulai yang saya ceburi...Alhamdulillah semangat saya masih sama seperti mula-mula saya ingin membuat tanaman cili kulai ini

    Doakan agar saya berjaya dan membuahkan hasil yang lumayan...Untuk kali ini cili yang saya tanam akan saya jual sepenuhnya demi memenuhi harapan peniaga kecil yang berada di persekitaran tempat tinggal saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hasil Cili Musim Pertama

Hasil MusimPertama Alhamdulillah

Fertigasi Cili Besar