Semaian musin kedua


Semaian cili merah kulai musim kedua telah berjalan
Dengan berkat dan rahmat yang maha ESA
...
SyukurAlhamdulillah...di atas keIzinannya dapat saya menyemai buat kali yang keduanya


Kali ini saya menyemai dengan menggunakan biji benih dari cili yang saya tanam,
Bukan tidak mahu membeli benih yang telah sedia ada, tetapi untuk menguji cakap-cakap mereka yang katanya benihnya akan jadi kurang baik dan tidak serupa seperti asal


Enam try dapat di semai melalui benih dari cili kulai yang saya tanam
Bukan saya membeli benih yang telah sedia di jual di kedai seperti sebelum ini.
Mungkin saya berjaya atau mungkin saya gagal.

1 comment:

  1. Hi! Please join me on WowApp. Visit my personal page at https://wowapp.com/w/iemanaqmar and see what it is all about. Thank you.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hasil Cili Musim Pertama

Hasil MusimPertama Alhamdulillah

Fertigasi Cili Besar